Lidé ve škole
na úpravě této stránky pracujeme
Lucie Bindrová
Působím jako učitelka ve třídě Ježků. Děti a jejich rozvoj jsou mou velkou vášní, proto jsem vystudovala předškolní a mimoškolní pedagogiku. S radostí se podílím na vytváření bezpečného a podnětného prostředí, kde se děti mohou rozvíjet a objevovat svět kolem sebe. Mým cílem je, aby každé dítě odcházelo s úsměvem a těšilo se na další den.
Ivana Bláhová
V mateřské škole pracuji čtyřicátý rok a stále mě tato práce naplňuje. Děti mě naplňují svou energií a bezprostředností, baví mě hledat cesty, jak v nich probouzet radost a nadšení z poznávání. Své bohaté zkušenosti předávám dál, věnuji se mentorování kolegyň a studentů z pedagogické fakulty. Mám respekt k přírodě a tradicím. Snažím se být empatická a pozitivní při práci nejen s dětmi.
Lenka Cunderová
Jsem kreativec a minimalista. V dětech podporuji estetické cíění. Vedu je k výtvarnýcm a rukodělným aktivitám.
Renata Czelisová
Sylva Filová
Pracuji v této škole jako vychovatelka. Kromě působení v kmenové třídě jsem lektorkou volnočasových aktivit. Zaměřuji se zejména na výtvarné a rukodělné techniky. Coby členka redakční rady Ostopovického zpravodaje vedu ve škole i redakční kroužek.
Veronika Glembek
Od dětství ráda tvořím, píšu, maluji a stále ráda objevuji krásu v horách, v lidech, v umění... Nejen proto, že pocházím z Beskyd miluji vůni lesa, bylinek, ale také vůni knih a ticho. To vše se prolíná mojí výtvarnou a pedagogickou praxí. Více jak 20 let mě fascinuje práce s dětmi. Proto jsem se stala výtvarným a speciálním pedagogem a doprovázím nejen děti, ale i dospělé na jejich cestě za kreativitou a svobodou hlavně ve výtvarném projevu.
Jakub Gottvald
V Ostopovicích jsem jako učitel na "návštěvě", pocházím a žiji s rodinou na Drahanské vrchovině. S využitím prvků místně zakotveného učení - místních témat a souvislostí - společně objevujeme okolí obce, tajemství krajiny. Při bádání ale dospělé i děti rád podpořím při práci s nejnovějšími technologiemi a pomůckami. Společně se tak učíme "číst" v krajině. Naslouchám historii, ale nebojím se učit i “učit” s netradičními pomůckami a technologiemi.
Agata Havlíková
Pracuji v ZŠ Ostopovice na pozici vedoucí vychovatelka ŠD. Jsem vystudovaná výtvarnice a sociální pedagožka. Učím lásce k četbě, přírodě a rukodělné tvorbě.
Zdeňka Hortová
Chtěla jsem udělat životní změnu a jít jiným směrem. Najít si práci, která mě bude naplňovat a budu potřebná. A práce asistenta pedagoga je to pravé, každý den je jiný, každé dítě je jiné a má své potřeby. Jsem hravá a jsou dny, kdy si připadám jako dítě. Miluji procházky v přírodě, zvířátka a tvoření z přírodnin. Zajímám se o bylinky a vyrábím z nich různé masti, mýdla, tinkury, likéry a sirupy.
Petr Juráček
Vystudoval jsem učitelství 1. stupně a toto povolání mě stále naplňuje. Pocházím a žiji v sousední obci. Můj přístup ke vzdělávání i životu je významně ovlivněn místním regionem, historií, tradicemi, pohybem a radostí ze všeho kolem. Svoji radost a nadšení předávám i našim žákům.
Jsem otevřený myšlenkám i činům, které pomáhají rozvíjet nejen naše žáky, ale i zaměstnance a celou komunitu.
Kateřina Konečná
V naší školičce jsem učitelkou ve třídě Myšek, kde s radostí provázím děti jejich vzdělávacím dobrodružstvím. Mám za sebou vzdělání na střední odborné pedagogické škole a bakalářský program v oblasti speciální pedagogiky. Práce s dětmi mě nejen baví, ale také naplňuje. Snažím se být naslouchajícím uchem a otevřenou náručí, abych byla pro své malé svěřence oporou a vytvořila pro ně bezpečný prostor, kde se budou jednoduše cítit dobře.
Magdalena Kožuská
Klára Kučerová
Láska, vděčnost, respekt. Tato tři slova mě provázejí osobním i pracovním životem. Empatickým a individuálním přístupem se snažím podporovat děti, žáky, rodiče i kolegy. Vzdělávání je dynamický proces, proto se snažím v oboru neustále vzdělávat a vyhledávat nové informace a metody. Věřím, že i škola může být místem, kde se všichni cítí dobře a kde je podnětné prostředí pro osobní rozvoj.
Markéta Mejtská
V mateřské škole pracuji jako asistentka pedagoga v Ježečkách. Práce s dětmi mě naplňuje. Mým cílem je být dětem oporou a pomáhat jim překonávat překážky a společně s nimi se radovat z jejich úspěch
Petra Ošmerová
Pracuji jako asistentka pedagoga v mateřské škole ve třídě Myšek. Díky svým dvěma dětem jsem se začala zajímat o respektující přístup k výchově a snažím se jít touto cestou i při práci s dětmi v naší školce. Přistupuji k dětem tak, jak bych chtěla, aby pedagogové přistupovali k mým vlastním dětem. Mám vždy otevřenou náruč.
Ivana Palátová
Odmala jsem obklopena dětmi a chodím do školy - poslední tři roky jako asistentka pedagoga. Každý den tak mám příležitost být u něčeho významného (výchova a vzdělání), co se skládá z každodenních zdánlivých maličkostí. Baví mě být součástí vzdělávací cesty žáků a pozorovat jejich pokroky. Snažím se spoluutvářet bezpečné a podnětné prostředí, ve kterém se děti mohou rozvíjet a růst.
Silvie Páznerová
Pracuji jako asistentka pedagoga v mateřské škole ve třídě Myšek. Díky svým dvěma dětem jsem se začala zajímat o respektující přístup k výchově a snažím se jít touto cestou i při práci s dětmi v naší školce. Přistupuji k dětem tak, jak bych chtěla, aby pedagogové přistupovali k mým vlastním dětem. Mám vždy otevřenou náruč.
Hana Repková
Jsem paní učitelka ve třídě Ježků a práci s předškolními dětmi vnímám jako radost i výzvu. Ráda se s dětmi věnuji sportu a výtvarným aktivitám. Mým cílem je, aby se každý den ve školce stal pro děti příležitostí k objevování a poznávání světa kolem nás.
Sylvie Saidová
Kdybych měla vybrat jedno slovo, které mě charakterizuje, řekla bych všestrannost. Technika, přírodní vědy, floristika, řemesla a ruční práce, to vše jsou obory, které mě přivedly k tomu, stát se učitelkou prvního stupně, kde se mohu věnovat všem těmto oblastem a předávat své zkušenosti a nadšení z nich dětem. Neustále hledám cesty, jak zdánlivě nezáživné učivo zprostředkovat žákům zábavnou a nezapomenutelnou formou. Mým hlavním cílem je budovat důvěru mezi mnou a dětmi, mluvit s nimi otevřeně a narovinu, oceňovat upřímnost a eliminovat strach.
Ondřej Sova
Ve své práci i životě se snažím o pozitivní a aktivní přístup. Věřím, že radost je pro učení klíčová, proto svůj úsměv rád šířím dál. Chci být férovým parťákem pro žáky, rodiče i kolegy.
Helena Suchá
Vystudovala jsem učitelství pro druhý stupeň na Pdf, ale srdce mě táhne k malým dětem. Učím ve školce ve třídě Myšek. Děti mě fascinují svou upřímností a bezprostředností. Ráda pozoruji jejich pokroky a přirozený vývoj, který je u malých dětí vidět asi nejvíce. Chovám se k dětem tak, aby se na mě obracely s důvěrou a cítily se v bezpečném prostředí.
Barbora Šiková
Vystudovala jsem speciální pedagogiku na MU. Vždy jsem chtěla pracovat ve školce, a proto jsem ráda, že ve třídě žabek mohu pomáhat dětem s přípravou na přechod do první třídy ZŠ. Snažím se o to aby děti na školku vzpomínaly s láskou a nadšením. Také vedu kroužek sportíku, protože pohyb je pro děti důležitý.
Helena Šperková
Jako asistentka pedagoga se snažím budovat si s dětmi i učiteli pevný a otevřený vztah, který je pro pozitivní klima třídy a celé školy nezbytný. Díky svojí obětavosti a srdečnosti jsem připravena podpořit rozvoj a růst žáků. Práce ve školství mě naplňuje, každý den přináší nové výzvy a možnosti i pro moji osobní realizaci.
Petra Tumová
Na svět se snažím dívat dětskýma očima, abych objevila jeho zákoutí, která my dospělí často již nevidíme. Tento zvídavý pohled u dětí podporuji, aby jej neztratily. Jako asistent pedagoga v 1. ročníku pracuji s dětmi s empatií a pozitivním přístupem.
Petra Turečková
Od narození žiji v Ostopovicích a Ostopovice jsou pro mě místem, které stále objevuji. Při svých častých vycházkách do krajiny přemýšlím o přírodních i kulturních souvislostech našeho prostředí. Žiji v neustálém obdivu k zázrakům naší planety a tento obdiv, respekt a vztah k místu, kde se nalézáme, předávám dalším generacím.
Pavla Vladyková
Ve škole působím jako vychovatelka a lektorka volnočasových kroužků. Práce s dětmi mě naplňuje i mimo školu. Radost z pohybu je cílem mých aktivit s dětmi. Specializuji se na psychomotoriku a s ní úzce spjaté žonglování, které je mou vášní.
Tereza Zámoravcová
S dětmi pracuji 14 let, začínala jsem v tábornicko-turistickém oddílu jako instruktor-vedoucí. Mé silné stránky jsou vynalézavost, improvizace, praktičnost, hospodaření s časem. Chci, aby věci fungovaly. Chci, aby se lidé kolem mne cítili dobře.